sâmbătă, 11 mai 2013

11 mai 2013 - "Fuego si prietenii" - editie speciala

Stela Enache - despre muzica, iubire si pretul succesului

Sambata, 11 mai a.c., Fuego - in calitate de moderator si Valentina Herta - producator, au oferit telespectatorilor postului Favorit TV, o editie speciala, de colectie, a emisiunii
"Fuego si prietenii",
dedicata in exclusivitate unei mari doamne a muzicii usoare romanesti -
Stela Enache.
Simplitate, sensibilitate, decenta, frumusete, eleganta, modestie... sunt doar cateva dintre calitatile ce i se pot atribui - pe drept cuvant, Stelei Enache, artista care de-o viata ne vrajeste cu farmecul ei aparte si vocea calda, cu un timbru special.
"Ca artist, este imposibil sa fii un oarecare, arta te obliga sa o respiri. Ca muzician, e greu sa dezvalui celor care nu te cunosc o piesa compusa intr-un moment de cumpana si restriste. Stela Enache a respirat muzica langa un astfel de muzician altfel, aparte, fiind sotia lui Florin Bogardo, pe care l-am pierdut in 2009, ale carui piese inca le fredonam cu toti. Purtatoare a unui manunchi de chei fermecate, ce deschid usile universului sufletesc, Stela Enache ne-a luminat pe toti cu darul primit de la ursitoare atunci cand a venit pe lume, glasul. Datorita ei mi-am descoperit vibratii noi, mi-am imbogatit legatura definitiva cu viata." - sunt doar cateva din randurile admirabile prin care d-na Loreta Popa, redactor-sef al revistei "Jurnal spiritual", a sintetizat personalitatea Stelei Enache, intr-un minunat articol publicat zilele trecute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu